piątek, 20 maja 2011

Moje rysowane erotyki w Ai

                                                             Starożytna harfistka.

Śpij kochanie.
4/1
                                                                    Po lekcjach.

Po kolokwiach.
Ruda na plaży.
Pewnego dnia testując program Ai zauważyłam, że mam lekkość władania pędzelkiem i tak od niechcenia pociągałam kreskę to tu to tam i zaczęło mi coś tam coś tam wychodzić. Oto zaprezentuję kilka moich rysunków erotycznych ...aż wstyd chyba...no bo w moim wieku?!
To jest moje zdziwienie spowodowane tym co narysowałam...
całkiem pulchna kobitka...

ta też...
jaka usłużna...
filutka...
chyba zapomniała o czymś...
upsssss...
upsss...
upsss...
i poszli sobie.



















Tyle na dziś...jak mnie najdą jakieś "kudłate" myśli to pewnie znów coś zmaluję i nie omieszkam Wam pokazać.
...brutal
Nudy.

1 komentarz: