niedziela, 15 maja 2011

Nokturn 2013r. Bardzo lubię oglądać obrazy malowane na płótnie tych wielkich malarzy i tych mniej znanych i kiedy zorientowałam się że można myszką przy pomocy różnych pędzli też malować w programie graficznym to zaczęłam się inspirować sztuką tych wielkich i w ten sposób "namalowałam" kilka obrazów.
Nie jestem już w stanie napisać czyje to były obrazy bo nie zapisywałam, poprostu traktowałam to moje "malowanie" jako zabawę...pokaże Wam jednak kilka aby pokazać jak można być "pozytywnie zakręconym", bo tak oreślam tą moja twórczość.
Zapraszam więc do oglądania...
...

...
...

...

...

...

...

...

...

...

...

...


...

...

...

...

...

...


W tej prezentacji większość obrazów z motywem drzew , bardzo lubię je malować ale będą i inne tematy...zostawiam pozdrowienia Renia.

1 komentarz: